#بازاریابی_محتوایی استراتژی برقراری ارتباط با مخاطبین است به گونه ای که با تولید و ترویج محتوای رایگان و ارزشمند اعتماد آنان را جلب کرده و با تمرکز بر مشتریان فعلی و بالقوه افزایش فروش را تضمین می کند.

به عبارت بهتر،‌ بازاریابی محتوایی در پی پاسخگویی به این سؤال اساسی است که چگونه می توان از فضای مجازی به عنوان ابزاری ارزان و اثربخش برای خلق فرصت و سودآوری استفاده کرد. بازاریابی محتوا با اذعان به نقش آگاهی و دانش در جذب مشتریان، بر این موضوع تأکید دارد که هر شغلی برای افزایش فروش ناگزیر از تولید محتوای ارزشمند و اثربخش بوده و نباید از آن غفلت کند. درواقع، اگر فرایند جذب مشتری تا فروش را به چرخه ای تشبیه کنیم که از اجزای مختلف و متفاوتی تشکیل شده، موتور محرکه تمام اجزا، چیزی جز محتوا نیست؛ محتوایی ارزشمند که با جذب هنرمندانه و هوشمندانه کاربر، از او مشتری دائمی می سازد. 

 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانلود پروژه های برنامه نویسی Chris به نام خدا Justin Matt George من یک مدیک هستم این سایت برای همگان قابل استفاده است ترانه باران